هواشناسی خوزستان هشدار سطح زرد صادر کرد  

اداره کل هواشناسی خوزستان در اطلاعیه‌ای نسبت به وزش باد شدید و گرد و غبار محلی از فردا (چهارشنبه) هشدار سطح زرد صادر کرد.

در اطلاعیه روز سه شنبه اداره کل هواشناسی خوزستان آمده است: وزش باد متوسط تا نسبتا شدید و احتمال وقوع گرد و خاک محلی و موقتی طی ساعاتی از بعد از ظهر‌ها از پیش از ظهر چهارشنبه تا اواخر وقت پنجشنبه درمناطق غربی، جنوب غربی، جنوبی و بخش‌هایی از مرکز استان قابل انتظار است.

این اداره کل در اطلاعیه‌ای دیگر نسبت به وزش باد شدید و افزایش ارتفاع موج از پیش از ظهر چهارشنبه تا اواخر وقت جمعه در شمال خلیج فارس، مناطق ساحلی و دور از ساحل استان خوزستان هشدار سطح نارنجی صادر کرد.

محمد سبزه زاری مدیر کل هواشناسی خوزستان نیز در این باره گفت: تا روز پنجشنبه تغییرات محسوس دمایی قابل انتظار نیست و روز‌های جمعه و شنبه وقوع دما‌های ۴۹ درجه و بالاتر در مناطق جنوبی، غربی، مرکزی و بخش‌هایی از شمال استان پیش‌بینی می‌شود.

او افزود: طی شبانه روز گذشته امیدیه با ۴۸ و ایذه با ۲۰.۸ درجه سانتیگراد به ترتیب گرم‌ترین و خنک‌ترین نقاط استان و حداکثر دمای اهواز ۴۷.۳ و حداقل ۲۹.۵ درجه سانتیگراد گزارش شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.